2010-12-25
 22:29:10

Hej där ute i vinterkylan.

Ännu en dag ahr flugit iväg. Firade somsagt julafton hos pappa idag. Fixade jättefint till kaninerna gjorde jag faktist! Dom fick städat och fick en liten extra god mat också :). Haha. Var på en liten släktträff också. Träffade en av mina kusiner för andra gången. Det var väl typ 8 år sen sist eller nått. Vi åt jättegod julmat och så, vi öpnade julklapar och så åt vi efterrätt. Är sjuuuuukt nöjd över mina julklappar iaf. Visar imorgon vad jag fick. Fick ju en ritplatta av mamma igår så jag kanske slänger upp en bild på ngt jag ritat. Är jättedålig på det men ja. Fick också en maassa andra grejjer av henne, mormor, morfar och kusinerna. Jättejättenöjd!
Tack och hej !
(är på pappas dator så här finns inga bilder, sorry :()



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: