2011-01-06
 00:23:12

Idag , 5.1.2010

så har jag fan inte gjort ett skit. Varit hemma hela dagen och städat hela jävla huset. Städade åt kaninerna och ja, då fick jag damp. All deras avföring har fryst och blivit och ngn jävla hög i buren och det har liksom fryst med sågspånet och det går inte att få bort, jag hackade med allting!!!!!!!!!!!!! DAMP ! Dessutom är sågspånet slut, halmet slut OCH höet slut. Fan vad trött jag blir.. Vattnet fryser som fan också. När jag hade gjort allting jag kunde hos kaninerna, efter att ha städat hela huset, käkat tortillas och gjort  allt som behövdes, satt jag mig ner på en stol och kollade på The Wicker man med min bror. Så irriterande film, helt seriöst. Så jävla jobbigt, man ville bara hoppa in i filmen och göra någonting. Men bara för at jag tyckte den var jättebra(MEN irriterande) så tänker jag ändå rekomendera den till er ! Såhär ser den ut..



Såå, nu till dagens bilder. Dagens bilder är faktist kolsyra. Hade äppelcider när jag kollade på filmen och då sprang jag och hämtade kameran och fotade det helt enkelt. Älskar bubblor och sånt och tycker det är riktigt kul att fota så nu vill jag veta vad ni tycker om bilderna ?
Själv är jag ganska "nöjd" :D










sophia
PUBLICERAT: 2011-01-06, 10:56:33 | URL: http://gusssi.blogg.se/

fina bilder :)<3


Svar till sophia
PUBLICERAT: 2011-01-06, 17:43:45 | URL: http://fotoflikkor.blogg.se/

tack :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: