2011-01-06
 23:54:18

Tankar och funderingar.

Nu är det såhär att det känns som att det är bara jag som skriver här på bloggen nuförtiden. Fredrika kanske tycker att det har blivit lite mycket med två bloggar. Hon har ju sin andra "hästblogg" med Malin, http://hoppsmurfarna.blogg.se lite reklam för dom här nu , haha, nejmen alltså det känns som att det inte riktigt är värt att ha en blogg tillsammans med henne eftersom att det nästan bara jag som lägger upp inlägg och sånt. Inge illa menat eller riktat mot henne utan det är bara så jag tycker och känner. Har funderat på att starta en egen blogg och sluta med den här bloggen. Inte riktigt helt klart ännu men jag tycker nästan det känns bäst. Hon har ju uppdaterat väldigt mycket på hennes andra blogg och ingenting här. Menmen, så kan det gå. Skulle kännas bra att ha en egen blogg så jag kan skylla på mig själv när uppdateringen ligger på 0. Men vi hörs lite senare så säger jag hur allt blivit av. Kram !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: