2011-01-03
 19:56:44

4 dagar sen, I'm sorry !

FÖRLÅT ! Uppdateringen ligger på 0 jag vet. Lovar att försöka bättra mig ! Vrf det inte blivit så mkt uppdateringar är väl mest för att jag inte orkat med bloggandet nu bara, det är så mkt som händer nu, så mkt oklart och så. Men ska försöka med en textinlägg med ngn bild varje dag. Förstår att vi tappat mkt läsare nu men det är ju vårt eget fel. Men, Nytt år som sagt, vi försöker pånytt bara ! Igår gjorde jag inte så mkt, sovde hos fredrika inatt och ja, vi gjorde väl inte så mkt, idag var jag ju också hos henne en stund då, när jag kom hem gjorde  jag inte heller så mkt, och nu gör jag väl ingenting. Föresten för er som typ tycker att jag borde vara överlycklig nu när jag fått nu kamera så till er kan jag ju bara säga att en kamera, en sak, ger ingen kärlek. Vad är det för kul att ha en kamera om man inte har ngn inspiration. Kan förstå att ni vill se bilder som jag tagit med nya kameran men, jag orkar bara inte just nu, hålla på och ladda upp och redigera massa bilder. förlåt..

jag saknar dig, kom tillbaka, min prins.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: