2011-01-04
 20:34:00

Idag så har jag

varit till sköthästarna. Var där med Jennifer och Sophia. Vi tog nu ut båda hästarna, red&pysslade med dom lite. Har mest bara varit i stallet idag då. Städade degunas burar och var i duschen. Ja, hm. Fotade lite idag men bilderna blev inge bra, alltså jag har ingen inspiration till fotograferingen längre. Har ingen aning vad jag ska fota, hur jag ska fota eller ngnting. *sadface*. Älskar när det blir bra bilder och jag älskar att fotografera men när dt inte går som jag vill så nästan ger jag bara upp och skiter i att försöka nuförtiden. Förut höll jag på tills jga fick bilden exakt som jag tänkt mig, men nu.. så tar jag en bild och så får den duga, ingebra ingebra. Aja. Nu får ni iaf se hur bilderna blev och jag vill gärna att ni komenterar vad ni tycker också..

jag och ponnin idag :)


sophia
PUBLICERAT: 2011-01-05, 16:49:46 | URL: http://gusssi.blogg.se/

de blev ju jätte fina bilder ju du fota ju bra :) <3


Sv till Sophia
PUBLICERAT: 2011-01-05, 23:32:15 | URL: http://fotoflikkor.blogg.se/

tack så mkt :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: