2010-12-23
 20:31:32

alltså förlåt,

5 dagar sen vi bloggade. Inte så kul att läsa bara gamla inlägg va ? Förlåt, verkligen, men dt har varit mycket du med julen, julfest, julklappsshopping, julpynt m.m. Men vi tar nya tag ! Redigerade lite just och nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker ngn varm dryck som min mammas kille har gjort till mig, Typ varmt vatten men ingefära, citron och honung i. Ganska god faktist. Liksom hej jag har skiont i halsen hejdå typ. Fick ju träffa min lilla gullunge idag också. Blev så jäkla glad när jag hörde att hon saknat mig skitmkt och hon hade liksom legat i min säng i väntat på mig :'), gullleee !
Jaja, nu kommer lite random redigerade bilder :)



Kopiering förbjuden sen.


elin
PUBLICERAT: 2010-12-23, 23:11:37 | URL: http://elinsuundgren.blogg.se/

Jättesöta bilder :D


svar till elin
PUBLICERAT: 2010-12-24, 10:55:38 | URL: http://fotoflikkor.blogg.se/

tack så jättemycket :)



Kollar in på din blogg !

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: